Heba skriver avtal med Avy om boendeapp för ökad service till hyresgästerna

Heba Fastighets AB tecknar avtal med Avy gällande en boendeapp med digitala tjänster för ökad service och tillgänglighet till hyresgästerna. Efter en lyckad pilot i vintras implementeras boendeappen, med start hösten 2021, successivt i hela beståndet om 3,500 lägenheter.

Appen utgör en del i Hebas arbete för att hyresgästerna ska trivas och må bra i sin bostad, där enkelhet och tillgänglighet är nyckelord.

"Att vara nära och tillgängliga för hyresgästerna är viktigt för oss på Heba. Här fyller boendeappen en naturlig funktion. Via appen kan hyresgästerna ta del av information och erbjudanden samt göra felanmälningar dygnet runt. Vi ser fram emot att kunna erbjuda appen till alla våra hyresgäster", säger Patrik Emanuelsson, VD Heba.

Avy är glada och ödmjuka inför att få Heba som kund.

"Heba är ett börsbolag med stor kunskap och lång, gedigen erfarenhet av fastighetsbranschen. Vi drivs av att kunna uppfylla Hebas högt ställda krav och önskemål och ser fram emot ett fortsatt och utökat samarbete", säger Joacim Gustafsson, VD Avy.

Previous
Previous

Europi Property Group and Trinova launch £200m JV investing in prime offices in the UK’s ‘Big 6’ cities

Next
Next

MEDS - vinnare av Årets e-handel 2021!